مطالب عاشقانه
مطالب عاشقانه

وبلاگی برای عاشقان ودل خسته ها و...


اهميت دوستي با فردي از جنس مخالف

1. آشنايی با يه دنيای جديد : نوع نگاه يه غير همجنس به دنيا با نگاه شما کاملا متفاوته. دخترها (يا پسرها) چيزهايي رو ميبينن که شما يا نمي بينيد و يا اگه ميبينيد, متوجه نميشيد! نکته منفي اينه که دخترها به هيچ وجه چيزهايي رو که ميبينند رو با غير از دوستان خودشون در ميون نميزارن و اينها رو جزو اسرار حرفه ای خودشون نگه ميدارن. تنها راهی که ميشه از درون ذهن يه دختر سر درآورد و دنيا رو از ديد اون ديد, دوست بودن با اونه! هزاران نکته جالب وجود داره که يه دختر ميدونه و به پسرها نميگه! مثلا اينکه دخترها وقتی اولين بار پسری رو ميبينن اول به کفشهاش نگاه ميکنن و يا اينکه دخترها از چه مدل مويی در پسرها خوششون مياد و ... خلاصه درک کردن دخترها و شناخت اونا رازيه که تو هيچ کتابی نوشته نشده و فقط از طريق دوستی با يکی از اونها به دست مياد.

 


2. مشاوره بدون قصد و غرض : پسرها وقتی مخشون زده ميشه, حدود 80% بينايی و عقلشونو از دست ميدن و اصلا نميفهمن اينی که دارن براش ميميرن, ممکنه دختر دروغگو, بيوفا و يا حقه بازی باشه. حرف دوستان پسر خودشونو هم که اصلا گوش نميدن, چون فکر ميکنن که بقيه پسرها دارن بهش حسادت ميکنن و ميخوان دوست دخترشو از چنگش دربيارن! تو اين موارد يه دوست مونث لازمه تا به داد شما برسه و يکی بزنه تو سرتون تا چشماتون باز شه و ببينيد دارين تو چه چاهی مي افتين! (همه اين حرفهاي من برعکسش هم برقراره! شما خودتون جاي کلمات دختر و پسر رو عوض کنيد!)


3. چشمه محبت : خاصيت خيلی خوبی که دخترها دارن و پسرها اصلا ندارن, دلسوزی و محبت بدون چشمداشته (فقط نسبت به دوستانشون)! شما مثلا ميتونيد به دوست مونث تون زنگ بزنيد و بگين که ميخواين برين و لباس بخرين (از نوع دختر کش) و احتياج به راهنمايی دارين, اون بيچاره هم از صبح تا شب دنبال شما اينور اونور مياد تا شما خوش تيپ بشين و برين مخ يکی ديگه رو بزنين! (نامردين اگه ناهار نبريدش رستوران و يه کادو هم براش نخرين!) -- (البته بعضی پسرها هم در انتخاب لباس دخترونه شاهکارن, دخترها هم از راهنمايی پسرها غافل نشن!)


4. مربی و راهنما : شما ميتونيد روشهای مختلفی رو که تو ذهنتون برای تور کردن جنس مخالف دارين با اون درميون بزارين و اون روشهای شما رو اصلاح ميکنه. اينجوری شما قبل از استفاده عملي از يه روش خاص, قبلا امتحانش کردين! اگر در رابطه خود با دوست دختر اصلی خود دچار مشکلی شديد, فقط يک زنگ به دوست مونث خود بزنيد و مشکل رو بهش بگين. راه حلي که بهتون ميده معمولا بهترين راه حل ممکنه! (حتما تمام جکهايی رو که بلدين رو قبلا با استفاده از دوستتون, فيلتر کنيد. اونوقت تبديل ميشين به با مزه ترين آدم دنيا از نظر دخترها)


5. مامور مخفی : فرض کنيد يه دختر يا پسری هست که شما شماره تلفونش يا آدرسش يا هر چيز ديگشو لازم دارين. اگه از هر راهی رفتين و تيرتون به سنگ خورد, دوست مونث (مذکر) شما ميتونه کمکتون کنه! چون يا از طريق يک يا دو واسطه ميتونه اطلاعات لازم رو کسب کنه و يا اينکه به عنوان جاسوس نفوذی به سوژه شما نزديک بشه! دختری که ممکنه به هيچ پسری شماره نده، دليلي نداره به يه دختر که همين امروز هم باهاش آشنا شده شماره نده!!!


6. صرفه جويی : پسرا اين حرف منو قبول دارن که آشنا شدن با يه دختر جديد احتياج به صرف وقت, انرژی و معمولا پول زيادی داره و تا رسيدن به مرحله دوستی وقت زيادی ميبره... اما دوست مونث شما دوستان دختر بسيار خوبي داره که اولا شما رو تقريبا ميشناسن, چون دوستتون در مورد شما قبلا باهاشون حرف زده. ثانيا بهتون اعتماد دارن, چون ميدونن که شما معنی دوستی رو ميدونيد. ثالثا همشون دلشون ميخواد شما رو ببينن و با شما آشنا بشن!!!


7. کمک اضطراري : فرض کنيد که دوست پسر يا دوست دختر شما، شمارو سر قرار قال گذاشته! شما دارين به زمين و زمان بد و بيراه ميگين و عصبانی هستين! خوب، ميتونيد به دوستتون زنگ بزنين، اون بيچاره هم قرار خودشو کنسل ميکنه تا بياد با شما مثلا بره سينما تا شما تنها نباشين، تازه پول کافي شاپ بعدش رو هم خودش ميده!


خوب...من اين ليست رو ميتونم تا ابد ادامه بدم...اما از بس تايپ کردم دستم خسته شد. ببينيد, يه چيز مهمي بايد بگم و اونم اينه که در مورد اين مساله زود قضاوت نکنيد که "اين يارو ميگه از دوستاتون سو استفاده کنيد!". من فقط يه دورنماي کلی از قضيه رو گفتم.

 

 

اگه خوندی نظرت بگو

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 6 ارديبهشت 1391برچسب:,

  توسط علی  |
 

 



به وبلاگ من خوش آمدید نظرد یادت نره ایمیل:shbtaz2012@yahoo.com


 

 

 اس ام اس جدید به یاد هم بودن !
 درباره وب
 اس ام اس به یاد هم بودن عاشقانه جدید زیبا
 سری جدید اشعار یادگاری بسیار قشنگ
 تکه متن های کوتاه عاشقانه و رمانتیک همراه عکس
 متن جدید عاشقانه و احساسی کم نظیر
 هفت قانون منطقی
 متن های زیبای احساسی و عاشقانه
 متن های زیبای عاشقانه و غمگین زیبا
 هنگام رسیدن
 فروغ... باد ما را با خود خواهد برد
 اس ام اس های عاشقانه
 اس ام اس سرکاری ضدحال
 اس ام اس های جدید ماه رمضان 1390 رو اینجا ببینید
 فرق بین دختر ها و پسر ها ( طنز خواندنی )
 اس ام اس های غمگین احساسی برای جدایی و خدا حافظی
 اس ام اس جدایی و دل شکستگی ، اس ام اس های غمگین
 اس ام اس های عاشقانه غمگین ، جدایی ، خیانت
 اس ام اس های عاشقانه ، جملات عاشقانه
 متن رمانتیک و عاشقانه جدید

 

بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391
ارديبهشت 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390

 

علی

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان AS و آدرس tanha45.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ستاره مشرقی
دنیای خنده
مطالب جالب
سایت دوستیابی همسر یابی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

 

mano tanhaiyam
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 27923
تعداد مطالب : 68
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

فال حافظ




تعبیر خواب آنلاین

 ابزار پرش به بالا